Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia seikluskasvatuse tudengid viisid Hiiumaal läbi kolmepäevase laagri, kus Holstre Kooli 6. klassi õpilased koos Hiiumaa Noorkotkaste ja Kodutütardega said osaleda erinevates seikluslikes tegevustes. Laagri peamine eesmärk oli noorte füüsiliste, vaimsete ja sotsiaalsete oskuste arendamine läbi praktiliste kogemuste.
Enne laagrit toimusid Holstre koolis seiklustegevuste sessioonid, mille käigus tudengid said aimu õpilaste eelistustest ning kujundasid nende põhjal laagri programmi. Hiiumaal kogesid noored esmakordselt nii purjetamist kui ka lennureisi, õppides samal ajal meeskonnatööd ja eneseületust.
Laagris osalesid tudengid Margit Kolju, Salli Järve, Anni Rätsep jt, kelle juhendamisel said noored proovida purjetamist, sup-lauatamist ja teisi aktiivseid tegevusi. Tudengite sõnul pakkusid laagri praktilised ülesanded, nagu näiteks käsitsi nõude pesemine ja meeskonnatöö, noortele väljakutseid ja võimalusi arendada oma sotsiaalseid oskusi. Õpilaste tagasiside oli positiivne, rõhutades uute kogemuste ja enesekindluse kasvu.
Viljandi kultuuriakadeemia seikluskasvatuse õppejõud Sergei Drõgin rõhutas, et seikluskasvatus ei ole pelgalt seiklus, vaid võimalus noortel õppida toimetulekut sotsiaalses keskkonnas. Drõgini sõnul on oluline aidata noortel end ühiskonnas paremini mõista ja arendada oma „mina“.
Seikluskasvatuslaager tõestas, et praktiline õpe on tõhus viis noorte igakülgseks arenguks, pakkudes elulisi kogemusi ja õpetades eluks vajalikke oskusi.